Hemresa

Tydllig får jag fara hem imorgon ^^, Bussen går från Borgafjäll 07.20 och jag är hemma i lse ca. 15.30 (bussresan tar så lång tid för att jag måste vänta i 2 timmar i dorotea och 3 timmar i åsele innan jag kommer mig till Lse) Det var ju tänkt att jag igentligen skulle åka hem på torsdag men då sa Peter idag att jag kan få åka hem lite tidigare då jag har jobbat så mkt och bra ^^, *stolt* aja det ska bli grymt skönt att komma hem igen ♥

Föresten såhär ser hotellet ut (ser litet ut med det är 3 våningar + väldigt avlångt) En speciell form med många trappor och olika vägar som man går lite vilsen i x) Riktigt fint hotell!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


♥ A N G E L I C A ♥                       | http://improvme.blogg.se/ | 2010-04-05 | 13:51:44 |

-Jag ska bara ta det lugnt! ♥

AMANDA JANSON                       | http://amndaajansn.blogg.se/ | 2010-04-05 | 14:01:32 |

jag kommer åka till timrå och hälsa på nå kompisar :D durå?

matilda                       | | 2010-04-05 | 14:07:31 |

På s.s kan jag få en design av dig?





»
»
»