Bussresa Snart

Ja snart ska jag iväg till min kusin i Umeå över helgen ^^ Kommer nog att bli roligt då det var väldigt länge sen sist jag va där ^^ Tiden rinner bara iväg nu mera och man hinner typ bara med ett fåtal saker som man hade tänkt att hinna med! Men det ska bli kul iaf! Vet inte vad vi ska hitta på riktigt än men jag har iaf med mig kameran, pengar och ett gott humör ^^,

Igår ställde jag och Erik oss på kö på en lägenhet i kinna (göteborg) det känns verkligen jätte roligt då vi har tvekat och inte tagit tag i det fören nu :) Ett stag närmare flytt ^^, *ROLIGT* Tänk, om 2 månader är man inte i skolan längre, man kan inte ens räkna det som sommarlov då man inte ska tillbaka till skolan sen ^^ Känns toppen :) Känner mig glad och upprymt ^^

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Tina                       | | 2010-04-16 | 10:13:49 |

Låter jätte roligt ^^,

Emma                       | | 2010-04-16 | 11:03:21 |

Kul att du ska flytta till gbg ^^ Jag bor där (A) ^^

Jane                       | http://jeino.blogg.se/ | 2010-04-16 | 16:12:37 |

kul att du kommer <3





»
»
»