Current

28/9 - 2009

Ja nu sitter jag i den tråkiga skolan igen. Det känns verkligen jätte jobbigt efter 3 veckors APU (praktik) Den gick väldigt fort. Vi har haft svenska och där har det redan börjats prata om det svenska nationella provet som man gör i 3an. Känns verkligen jobbigt! + att hon har tappat bort mitt papper med en av de viktiga uppgifterna som man måste göra för att få betyg i svenska B. Så jag måste antagligen göra om den bara för att hon inte kan hålla redan på alla papper... Men jag vet inte när jag ska ha tid att göra klart det.. Hmm..

Aja jag får väll bråka lite om den så får vi se.

Nu ska jag iaf gå och ha nått konstigt ARL med en LRG i C4 som jag inte kommer ihåg vad det var! Aja det kan ju vara kul men skulle inte tippa på det! Jag ska uppdatera blogen sen när jag kommer hem med nya bilder ^^

Puss på er :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emma                       | | 2009-09-28 | 21:17:53 |

Arl med Lena, det är balnd det värsta man kan utsätta en människa för. Hoppas du överlever (: Vad ska du göra på projektarbeter då?

Ska du på hubertus? (:



Kraaaaam

Jennifer. E Holm                       | http://jennifereholm.bloggproffs.se | 2009-09-29 | 12:06:00 |

Hur lyckas man skaffa en sådan här underbar blogg? (: Kanske har du några tips till mig, funderar på att börja om helt med en fotoblogg eftersom fotografering är en stor passion för mig (:

btw, jättesöt bloggdesign o.s.v :) <3





»
»
»