Så Läng Vi Båda Andas

•  SÅ LÄNGE VI BÅDA ANDAS - STEPHENIE MEYER

Detta är verkligen mina favorit böcker! Jag har aldrig läst några bättre tror jag! Inga som är så spännande hela tiden än hur många gånger som man läser dom! Det spelar som ingen roll om jag läser alla böckerna 4 gånger efter varandra eller om jag väntar och läser nått annat mellan och sen läser om dom igen! Alla som inte har läst dessa 4 böcker har verkligen missat nått! Så lär dom än om ni ser filmerna (speciellt då)!

HANDLING
Att vara oåterkalleligt förälskad i en vampyr är som en fantasi och en mardröm dödligt farlig i en verklighet. Den hett efterlängtade avslutningen på Bellas och Edwards omöjliga kärlekshistoria avslöjar hemligheter och mysterier i denna romantiska saga som har förtrollat miljontals läsare världen över. Bella slits mellan sin intensiva passion för Edward och en djup vänskap med Jacob. Året som gått har varit minst sagt omtumlande och fullt av längtan, saknad och förtvivlan. Valet att ansluta till en mörk och förförisk värld av odödlighet eller att fortsätta ett mänskligt liv har blivit den tunna tråd som vampyrernas och varulvarnas öde hänger på. Bellas val sätter igång en kedja av händelser som kommer att få oanade och förödande konsekvenser för alla inblandade...

•  LÄS DEN!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emily                       | http://emilylindell.devote.se | 2009-10-26 | 18:18:08 |

Det är bara så synd att dom troligtvis inte kommer att ta med esmes ö m.m för att det blir för mkt barnförbjudet! Jag hoppas att dom tänker om för det kommer att förstöra hela filmen :( Allt har ju en sån stor betydelse!!

Emily                       | http://emilylindell.devote.se | 2009-10-26 | 18:19:48 |

sv; Ja visst är det löjligt :O Hoppas dom tänker om!!

Elin                       | | 2009-10-26 | 19:22:30 |

Dom är så bra <3





»
»
»