renovering


Ja vad tycker ni nu om min nya och efter länktade blogg design renovering. ALLT är typ nytt/ändrat! Kodning och stil (dock samma rosa ton) Tycker den passar så bra till min blogg! Tänkte först ha den i nån grå färg men det skulle bli så färglöst och tråkigt men dock snyggt ^^, Kanske nästa gång! ;)

VAD TYCKER DU?! ^^,

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sofie                       | | 2009-11-30 | 21:57:18 |

Jag tycker din blogg är jättefin! :)

Mkt mkt söt ^^

Anonym                       | | 2009-12-01 | 16:14:26 |

Hej hej! Jag verkligen ÄLSKAR din blogg och dina underbara designer! Jag kom på en grejj som kan göra din blogg ännu bättre ;D! Du kan väl göra en till del av"photoshop skolan" och lära en hur man gör en snygg bloggdesign och hur man sätter in den. Tack för mig<3!

Linnea                       | http://mylifeaslinnea.blogg.se/ | 2009-12-05 | 15:20:04 |

Hej hej Therese :D Vart fick du den där datum koden ifrån jag har letat efter den i evigheter kram ;) <3





»
»
»