Maybe My Solution Are Here


Idag gick jag direkt till Lilla Bageriet när jag såg att dom sökte en helgjobbare! Hon berättade att dom sökte en till som kunde hjälpa till med allt möjligt! Jag praktiserade ju där för ett tag sen så det lät inte helt omöjligt att jag kommer få det. Isf kommer jag att jobba varannan helg (lördag + söndag) 11.00 - 16.00 så man får isf ihop en liten extra penning där! Jag har sökt helgjobb väldigt länge så jag hoppas verkligen att jag får det! + att jag fick ett litet nytt "hobby" jobb igår! Jag ska fara runt och hålla i olika sminkpartyn hos folk (sminka och berätta om produkterna) Sen får jag lite av vinsten på allt som jag säljer + rabatt på det jag själv vill ha! Jag kommer att få en STOR sminkväska med massor av trevliga och roliga prylar + en annan STOR väska med en massa hudvårds produkter av alla dess slag, tvålat och allt annat som bara har högkvalitet och som jag redan vet funkar (har provat och köpt själv innan jag gick med på att börja sälja) Jag kommer att sälja massa produkter mot acne/finnar och andra hudproblem + skönhets produkter - Ansiktsbehandlningar och sånna saker ^^, Jag ska på smink utbildning Söndag den 15/11. Det känns otroligt spännande och roligt och jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra för mej med detta! Det enda jag egentligen är lite orolig över är att jag kanske inte kommer få in några bok.. Man jobbar ju efter referencer så det måste ju sprida sig lite och få fart. Hoppas bara att det gör det! Men det som är så himla bra är att jag behöver bara ha ett party i månaden (bestämmer själv när) och att dom bjuder på massa bra smink och skönhets kurser! Jag ville ju gå make up artist utbildningen sen när jag går ut så då är ju detta toppen + att jag kommer att lära mej grymt mkt! Känns underbart, som om mina problem är lite lösare ;)

ETT SMINK-PARTY GÅR TILL;
Att nån ringer/kontaktar mej och bestämmer vilken dag/tid jag ska komma och hålla det. Hon bjuder med sina vänner och bakanta (Jag kommer och håller detta HELT gratis och utan köptvång) Sen ställer jag upp alla mina produkter och kollar vad dom speciellt vill veta om och då berättar jag om det dom behöver m.m. Sen får dom välja en behandling som dom vill prova (tex, sminkning eller ansiktsmasker) Då sminkar jag värdinnan (en person) och väljer ut de passande produkterna medan hennes vänner får sminka/prova på sig själva eller varandra! Jag har varit med på några redan med min snälla handledare och det är verkligen super kul och jag länktar tills jag får MINA prylar och till den 15 då jag ska på smink kursen :) Visst låter det kul? ^^,

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jennifer                       | http://blackwedge.blogg.se/ | 2009-11-07 | 17:58:20 |

Hoppas allt löser sig för dej nu ♥

Zeta                       | http://zetacheeta.blogg.se/ | 2009-11-08 | 13:14:39 |

Hej!



Vill barqa säga grattis om du får jobbet och vad kul med sminket!:)



Grattis

_nolly_ på s.s                       | | 2009-11-08 | 17:04:20 |

hej. jag heter nolly på s.s och älskar ditt stall. du har en katt där som heter Chantel i ditt stall som kostar 3000 och jag undrar om jag kan få köpa den för 1000. jag älskar värkligen dina djur och en why katt är allt jag drömt om hör gärna av dig. Ha det bra pöss pöss





»
»
»