Klännings Design!

Ja nu har jag Mode & Design (på skolan) sitter och kollar på massa tyger för att se vad jag vill ha och göra. Jag har tänkt att försöka att sy nån av mina klänningar som jag har "designat". Får se om det blir nån av dom som jag har laggt in här på bloggen eller om jag ska rita upp en helt ny :) Ni får se senare! Men det är jätte svårt att att veta vilket tyg man vill ha + att det kostar multum!!! Men jag har tänk att göra en "lager på lager" klänning med först ett undertyg (tex tyll) för att få lite volym sen ett vanligt, lite tjockare (vet inte vad än) och sen på det ett Tunnt fint tyg (tex organza)
    
Det här tyget över för att få gläns och lite detaljer! Jag skulle gärna vilja ha en röd klänning så det blir nog det :) Antingen svart under detta eller rött på rött eller rött under och svart organza på! :) Får se vad jag hittar som passar till! :) Vad tycker ni?!


tex på denna klänning;

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emma                       | | 2009-11-30 | 21:26:39 |

Den kommer säkert bli skit snygg <3 Ta den i rött, roligare i den färgen, får lite liv :D

// Kram Emma





»
»
»