Disney - Up

Jag tycker att den va mega bra ^^, Lite sorlig och väldigt spännande ändå ^^, Först trodde jag inte att den skulle vara bra för den är väldigt fult tecknat och jag är inte så mkt för Disneys nya animerade filmer. Jag tycker att dom har tappat mkt av sin glans men denna va bäst på länge ^^,

Carl Fredricksen har i hela sitt liv längtat efter att få upptäcka världen och leva livet. Men vid 78 års ålder verkar det vara aningen sent, tills en ödes nyck (den ihärdiga 8-årige scouten Russell) ger honom en ny chans. ”Upp” tar oss med på ett spännande äventyr där det omaka paret träffar på oländig terräng, oväntade bovar och djungelvarelser. Så nästa gång du letar efter äventyr – se Upp!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Tilde                       | | 2009-11-06 | 12:06:38 |

Mega bra film ^^,

En liten BebisFlickahh                       | http://elinaflickan.blogg.se/ | 2009-11-06 | 21:22:10 |

jag har också sett den, den var rätt bra! :D





»
»
»