a hopeless situation


Nu är det sista dagen på det sköna lovet.. Tyvärr.. Men jag har hunnit med ganska mycket ändå. Jag har försökt ta det väldigt lungt och tillbringat mycket av min tid i sängen. Jag har äntligen läst ut Harry Potter 5 (tar så lång tid då man inte har haft tid över till läsning) och jag har även hunnit läsa halva 6e boken. Jag har pluggat lite extra + hunnit med 1 svenska uppgift som skulle va klar och lite sånt viktigt! Jag har varit med Erik (vilken överaskning va?!) då han inte jobbade och jag har även hunnit vara ute och rida :) Vi va på långritt i onsdag och red i 3½ så dagen efter hade man träningsvärk! Men vi fick lyckosamt bra väder med strålade sol och blå himmel (hade inte varit så på evigheter, bara grått väder hela tiden) Det var rena drömmen :) Jag och Erik har även börjat kolla runt efter lediga lägenheter tillsammans! Vi ska åka och kolla på en redan i veckan, den blir ledig från den 1/1 ^^, Jag hoppas att den ser fräsch och fin ut, och att den blir vår ;) Det skulle vara toppen, jag längtar tills vi får ett eget krypin!!

Men det känns inte roligt med skola imorgon. Jag blir så less bara jag tänker på det! Lite lätt stressad också tyvärr. Vi har haft läxor på lovet och så har vi 2st prov i veckan som kommer. Så man har inte kunnat slappna av helt och hållet som man brukar på lov. Men vi ska typ på hotellet och ha vin-provning på ondsag så det blir nog ganska roligt med det! Men BLÄ för skolan ändå! ^^,

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jane                       | http://djungeljein.blogg.se/ | 2009-11-01 | 15:35:31 |

ofta en lägenhet! Vad coolt :D

ELLEN AHL AXELSSON                       | http://byellen.se/ | 2009-11-01 | 16:17:12 |

sv: ja eftersom finalisterna redan är uppe och de kom upp klockan 9o idag så x).

Jane                       | http://djungeljein.blogg.se/ | 2009-11-02 | 09:29:20 |

så bra var den inte :]



men vad fränt! Hoppas det går bra och att ni får en egen lya :D





»
»
»