Everywhere

20/5 - 2009
Nu har jag tagit 5 lektioner hos Kaj och på måndag den 1/6 så blir det till ö-vik och köra halkbanan :) *Spännande* sen ska han beställa tid till mej i Umeå så att jag kan skriva upp där efter min födelsedag så att jag kan köra upp och förhoppningsvis få mitt körkort i början av Augusti ^^, Det känns toppen att man håller igång och att det går bra så snart kan jag köra själv till tanne och överallt var jag vill, när jag vill ;) Det enda jag gruvar mej för att teorin! Jag är inget pluggo och jag blir så nervös! xD Aja klarar alla andra sig så borde jag också det! Vi får se hur det blir! Toppen hoppas jag iaf! :) :P

Idag fyller även mamma år :D Grattis, grattis :) <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


jane                       | http://djungeljein.blogg.se/ | 2009-05-20 | 14:46:57 |

NICE! Då kan du köra hit och vi kan åka till vilka butiker som helst!!! galet :D sen kanske vi åker till stockholm och alla butiker där nere (a) hahah

Hälsa Mona! :)

Emma                       | | 2009-05-20 | 18:58:58 |

Du kirrar biffen lätt! Det är ju Kaj vi pratar om här alltså! Han kommer hjälpa dig så det kommer gå som en dans!



KRAM!

Sarah Hedengren                       | http://sarahhedengren.blogg.se/ | 2009-05-20 | 19:17:58 |

tack så jätte jätte mkt ;''D

betyder as mkt för mig (AA)



twilight är en del av mitt liv (A) <3

maha x'D



kram sarah. <3





»
»
»