Summer Time

15/6 - 2009
Ja nu är det äntligen sommarlov! Var länge sen jag skrev nått här men det har varit väldigt mkt i skolan de sista veckorna. Jag har hunnit vara på en AR kurs med den duktige instruktören Katrin Wallberg. Jag va med ett pass med Ludde och det gick jätte bra trots att det var 100år sen jag och Ludde höll på med det. Han skötte sig jätte fint ^^, Men det var den 9/6 så jag har inte rifit på snart 2 veckor :O hmm måste skärpa mej nu och fara ut :) Synd att det är så dåligt väder just nu! 

På torsdag blir det och fara till Mormor & Morfar i Nordmaling och vara i stugen ett tag med kusinerna :) Jag ska ju köra dit så det bli kul :) Hoppas på bättre väder!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lisa                       | http://lisaplace.devote.se | 2009-06-25 | 16:28:25 |

Roligt

Jordgubbar Love

Kram:) lisa

aaa                       | | 2009-07-03 | 09:54:36 |

kan du göra en header åt mig? :O :)





»
»
»