Eldtext

Här kommer den första av mina PS guider! Jag förminskar dom så ni får klicka på bilden för att se :) Kvaliten blir bättre och det går lättare att läsa än om den skulle va hel stor på en gång :) Dom här guiderna är gammla men jag använder dom först innan jag gör nya :) Hoppas ni lär er nått av dom!

Ni kan bli tvungna att zooma in i eran webbläsare för att se, Då funkar det jätte bra!

Här är en guide på hur man får en text att se ut som om den brinner :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Vargsyster                       | http://vargsyster.blogg.se/ | 2009-08-01 | 13:05:45 |

Vad coolt, måste testa detta :) Man kan väll göra andra också fast med samma guide? Asså typ bara ändra färg och lite effekter? ^^,

frida                       | | 2009-08-02 | 18:50:27 |

Man ser tyvärr inte vad det står även när man förstorar bilderna :/

xD                       | | 2009-08-08 | 12:13:57 |

Jättebra :D

Men färgen funkar inte för mej :/





»
»
»