Role in the ground

19/12 - 2009

Hej, idag är det nått fel på mitt internet så jag får inte riktigt upp bloggen som den ska men jag får se om detta publiceras eller ej XD Dom håller på att byta nån domän eller nått sånt jobbigt! Men aja nu sitter jag här och väntar på bättre tider. Funderar på om jag skulle orka ta mej ut till stallet och rida och kanske fota lite. Det är ju bara -9 ute just nu så det är ju inte så farligt! Igår gick jag och Erik på stan och handlade det sista till min jule stil, jag har köpt en röd snygg klänning från Gina Tricot, röda strumpbyxor från Ålens, Rött sidenband från ålens och en svart kofta från H&M och armband från Ur&Penn :) Ska se om jag hittar eller orkar ta några bilder senare idag :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jessica andersson                       | http://saywhatyouwant.blogg.se/ | 2009-12-20 | 10:45:27 |

tack, det var kul o höra :D

haft en bra helg?





»
»
»