knowledge

18/12 - 2009

Hej alla läsare :) Jag har beslutat att jag ska försöka använda min dagbok som en dagbok XD Den har ju bara använts lite nu och då men jag ska försöka skriva ett inlägg per dag nu mera!! Blir ju lite roligare och fler inlägg då :)! Jag har ju varit ledig typ hela veckan och det känns verkligen skönt! Vi har inte haft några lektioner och inte läxor eller prov att göra och det känns underbart! Det enda lektionen vi hade va i onsdag 8.30 - 9.30 sen har det varit NADA! *skönt* jag har fått reda på att jag blev godkänd i nationella provet i svensk och att mitt senaste katastof prov i dryckes kunskap blev godkänt, känns skönt då det var väldigt svårt (dock pluggade jag ej så mkt..) Men vin och öl är inte mitt största intresse så jag behöver inte kunna hur man gör dom!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


matilda                       | http://tildaas.webblogg.se/ | 2009-12-18 | 13:46:37 |

OJ! 30 minus

Det kommer jag nog inte klå :P

Jessi Fox                       | http://jessiljungkvist.blogg.se/ | 2009-12-18 | 16:25:14 |

åh tack! jag gillar dom med ;D





»
»
»