Hästveckan


Nu har jag tagit på mej att fixa hästveckans design till hemsidan! Det kommer nog att bli kul, jag har teckant upp några förslag som jag ska sitta och fixa ihop i PS :) Tänkte att jag skulle ha nått att göra under jullovet ;) Nä men det kommer att kännas roligt att få göra den me tanke på att hästveckan (som vi hade första gången i sommras) blev en sådan succé så att den kommer att hållas varje år :) Hoppas den blir bra! Jag kommer att lägga ut mina förslag här på bloggen så får vi se vilken det blir till slut :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


mimmi                       | http://mimmisfotosida.nu/ | 2009-12-09 | 19:14:48 |

Hej :)

tusen tack för din fina kommentar hos mig :)

jag kollade runt lite på din blogg nu . och den var ju jätte mysig :) och vilka bra bilder du har tagit:)

yasmine modell & blivande mamma                       | http://yasminegill.blogg.se/ | 2009-12-09 | 19:19:41 |

tack allt bra med dig?

vet du hur man lägger in en bild i designen alltså layouten på bloggens första sida. skulle behöva hjälp.

kraaam





»
»
»