Expectant ♥


Gud vad skönt och roligt det känns att jag äntligen har beställt mina filter som jag har velat ha så länge ^^, ♥ Det kommer att bli så roligt att testa på de olika egenskaperna som dom kommer att föra med sig! Speciellt Soft Focus (som tar "bort" alla skarpa/kantiga linjer, tex i ansiktet) eller Star x 8 Filtret (gör så att man får 8 ljus strålar från ljuskällan /likt en stjärna) Kommer att passa mej perfect då jag älskar att fota ljus och sånna saker. ROLIGT :) Så här såg min beställning ut;

Produkter
1 x  Soft Focus Filter Ø58 mm 99:-
1 x  Skylight Filter Ø58 mm 109:-
1 x  Close-Up+10 Filter Ø58 mm 99:-
1 x  Effektfilter 8x Star Ø58 mm 89:-
1 x  Motljusskydd Ø58 mm 99:-
 Jag beställde allt det här från Tvspelsweb.se                                          Endast 29:- i frakt för detta :)
 
   
    
   
   

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ida                       | http://detvarida.blogg.se/ | 2009-12-04 | 18:03:27 |

Hej, gud vilken snygg blogg du har <3 ^^,

Jeanette                       | http://www.sunstreet21.devote.se | 2009-12-05 | 13:08:15 |

var beställde du dom någonstans :) ?

kram





»
»
»