End is Near


Jag sitter och har lite ångest.. Erik ska på julfest i Jönköping på måndag (21/12) med sitt arbete (den årlig julfesten) Men han måste fara på söndag då de måste köra bil ner (alla flyg var fullbokade) Så han kommer hem sent på tisdagkväll och jag sitter och ångrar bittert att jag tackade nej till att följa med. Men jag vet nästan redan hur det skulle sluta om jag följde med.. Han är pratglad och sprallig och springer runt och pratar med alla och så glömmer han att ta mej i handen eller se så att jag följer med, så vi skulle antagligen bara tappa bort varandra och så skulle jag stå där som nått fån eller stå tyst bredvid. Nog tror jag att jag skulle få roligt men jag är inte den "stora fest" älskaren utan jag tycker det blir för mkt folk, speciellt när man inte känner nån alls. Det är maskerad och sen disco och det är jag inte heller van vid. Men jag vill hellre ångra att jag vågade prova att följa med än som det är nu då jag inte vågar prova alls. Det kanske skulle va superkul och roligt hela kvällen?!.. Jag tror iaf det men det är nog lite för sent att ändra sig + att jag inte riktigt vet om Erik vill ha mej med iaf, jag är ganska krävande och han vet att jag inte är nån festare så jag tror han tycker att det skulle va bäst att jag stannar hemma så jag inte blir sur/stött eller vad jag nu blir om han "glömer" bort mej och går iväg som inte är så vanligt! Jag vet att han inte vill göra mej illa eller sårad. Men det är svårt att bestämma sig då han inte riktigt vet vad han vill utan han säger bara vad han tror. Men aja jag får sitta och sakna honom i 2 dagar istället och hoppas att han får trevligt och vinner lite nya saker :) Ha det bäst ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Louise                       | http://laalee.blogg.se/ | 2009-12-19 | 14:38:05 |

hihi tack din är också jättefn. ska vi lägga till varandra i bloglovin?=)





»
»
»