Home Again

8/8 - 2009
Ja, nu är man äntligen hemma igen ^^ Har varit ute i stallet och ridit Ludde en sväng! Har inte varit i stallet på typ hela sommaren :O Känns väldigt fel! Aja nu är jag hemma ett tag i alla fall :) Det var jätte härligt att fara till Norge! När jag va liten for vi alltid till Norge minst en gång per år ^^ Det har vi gjort ända sen jag va baby till typ 14 sen blev det inget men nu är det på G igen vi har pratat om att fara nästa påsk eller på för sommaren :) Hoppas att det blir av. Det var jätte kul att träffa Eldor igen! Han var som en andra farfar för mej och han är så trevlig ^^, tyvärr börjar han bli väldigt gammal men än så länge så klarar han det fint :) Han har sin packmoppe som han kör runt och kollar till alla stugor och hälsar på allt folk som uppskattar hans stugby och kommer tillbaka! Vi träffade både nya och gammla bekanta :) Allt va underbart och bekant!

Bilder kommer snart från min tid i Norge! Mycke fina vattenfall och båtturer + massa fina och ovärda naturbilder :) xD
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Petra                       | http://petras.blogg.se/ | 2009-08-09 | 13:25:45 |

fin blogg du har! :)

Jane                       | http://janesfoto.blogg.se/ | 2009-08-09 | 23:32:18 |

hihi tackar så mkt :D jag tyckte det gick bra haha





»
»
»