Finally

8/4 - 2009
Åh äntligen får vi lov! Det är verkligen efterlängtat! En veckas lov och sen direkt efter 4 veckors praktik. Jag ska vara på Duvan men helst ville jag va på skogskåtan men 2 andra hann före tyvärr! Men, men. Imorgon är man ledig för att man var i skolan i söndags = helt klart värt!

Imorgon kväll är det snack om att jag och Erik ska följa med hans familj till ett ställe som heter Alsmark = bara skog, skog, skog! Hmm inte det jag längtar efter men Erik vill ha mej med så får man väll ofra sig lite! Vi ska sitta och tråka på en is i 6 timmar/dag och pimpla(?!) inte min grejj! Men hoppas det blir sol ute så jag kan sitta och läsa under tiden <3 Isf blir det väldigt mega svårt att hålla sig borta från - Så långe vi båda andas / Breaking Dawn! - Tänkte ju läsa alla 7 Harry Potter böckerna innan jag började om på Twilight serien igen men det är verkligen dö svårt! xD Jag har bara hunnit läsa halva första boken xD!

På onsdag (preliminärt) ska jag ta bussen till umeå och träffa Jane igen <3 Shoppa loss lite extra! Jag blev långt ifrån nöjd när vi var i Luleå förra helgen! :) Hoppas jag hiittar massor av kläder som jag vill ha <3 och nya skor VILL jag ha!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jane                       | http://djungeljein.blogg.se/ | 2009-04-14 | 00:12:37 |

Vi peppar shopping! (L)

Linn                       | http://linnlia.blogg.se/ | 2009-04-26 | 00:20:43 |

TWILIGHT

Sandra                       | http://wellbye.blogg.se/ | 2009-04-28 | 12:42:12 |

Hittade du nått? :D Var det kul?





»
»
»