Räcker det om jag älskar dej?

  • RÄCKER DET OM JAG ÄLSKAR DEJ? - KATARINA VON BREDOW

    Idag läste jag ut ännu en bok från min favorit författare - Katarina von Bredow. Denna gång läste jag boken Räcker det om jag älskar dej? Den är också helt underbar om jag får säga vad jag tycker (det är ju min blogg så det får jag) ^^, Man fastnar och går rakt in i böckerna. Den är fin och ALLA  Katarina von Bredow´s böcker är helt underbara! ÄLSKAR <3 Hon har gjort många bra böcker om kärlek och konstiga förhållande. 

    HANDLING

    Det är en ungdomsroman som handlar om 19-åriga Fanny som är uppe i sitt första "Riktiga" förhållande. Hennes kärlek heter Johan,eller mr. P, och han har en egen lägenhet, en 1a,  medan Fanny fortfarande bor hemma hos sin mamma, fast hon är hemma hos sin Johan ganska ofta! Men en dag upptäcker Fanny att allt inte står rätt till. Fanny vill jätte gärna tro att hon och johan ska få ett "och så levde de lyckliga i alla sina dagar" men kommer det någonsin att hända? När so-läraren Finn erbjuder sitt stöd så tar Fanny tacksamt emot det.

    "Känslorna vibrerar i denna intensiva roman om kärlekens irrvägar och om att finna sig själv..."

  • LÄS DEN!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josefin                       | http://chokladjossan.blogg.se/ | 2009-07-28 | 15:00:33 |

ÅHH alla hennes böcker är så bra <3 :D

Emma                       | | 2009-10-27 | 12:53:31 |

Hennes alla böcker är så bra <3 ^^,





»
»
»