Make a Wish

9/12 - 2008
Det har varit en ganska bra dag idag ^^ När jag gick till Lernia (resturang) i dag så va vi tvungen att hålla stängt hela dan så vi slapp göra så mkt ^^ Vi gjorde ingen mat och inget julbord *Skönt* xD Okej det är roligt och jag går ju utbildning för det men det är skönt att slippa ibland :P Vi städade hela resturangen och köket och hade det väldigt trevligt tsm ^^ Vi var 6 st av 10 idag (går bättre me få än när alla i klassen är där) Vi va tvungen att hålla stängt pga rökskada. Igår brann det där och idag var det helt rökfyllt i hela resturangen och det luktade hämskt! Vi städade och gjorde lunch åt oss själva och sen städade lite till och sen fick vi vika typ 500servetter till veckans julbord som startar imorgon. Jobbigt men det gick fort. Vi slutade kl 12 idag ;D

Kl 14 for jag och Janette ut till Tanne och skulle rida ^^ Jag red Ludde och hon red Jasmir! Vi pysslade me hästarna och pratade en lång stund när vi väl var klara så hade det redan börjat skymma men det va en stor klar måne på himlen med massa stjärnor och vi har ju pannlampor ^^ Men det var så underbart fint och vackert överallt. Jag önskar att jag hade en så bra kamera med lika bra skärpa som när man ser genom sina ögon. Det va underbart. Mycket snö överallt, på träden, marken ALLT! blande det med mörkret och silverljuset från månen så får man en underbar bild ^^ Ville ha kameran men hade tyvärr inte med den! :/ En riktig dröm tur blev det i silverbad ^^
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


En på s.s Marri_makaron                       | http://Stallet.se | 2008-12-16 | 16:30:54 |

Hej vad mycket du skrivt och det är ju egentligen inte så intressant att läsa om en annans liv då^^ Men du har gjort så att texten blivit intressant!!(Fick det från min lärare :P:):D)Mycket intressant nu bra gjort du förtjänar att ha en egne blogg.!





»
»
»