God Jul

24/12 - 2008
Ja jag hoppas att alla har haft en riktigt fin jul. Det har iaf jag haft. Jag skulle väldigt gärna ha haft med mej Erik under denna kväll men tyvärr är han ju borta än xD Vill ha nyår så han kommer hem igen! ÅÅH!
Iaf var jag en av de 3 miljonerna som satt i soffan kl 15.00 och såg kalle anka och hans underbara små vänner. Okej det är lite tråkigt att se samma sak år ut och år in men det är speciellt och jag ser det som en självklarhet! :)
Sen såg jag ju även "Tomten är far till alla barnen" den är mega rolig men ändå ganska rolig xD Vad gjorde ni i dag då? Favoriten på julbordet? Vad fick du? :D Jag är jätte nyfiken ;) Så skriv gärna era svar till mej i en kommentar så kan ni få veta mina också :D :D
MEN ALLA - GOD JUL! <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sheima                       | http://modemix.blogg.se/ | 2009-01-12 | 21:37:11 |

God Jul och gott nytt år i efterskott xD (Väldigt sen ute) XD Kramar





»
»
»